ZWROT TOWARU:

W przypadku produktów nie posiadających personalizacji każdy Klient może zwrócić produkt w ciągu 14 dni od daty doręczenia przesyłki, bez podania powodu.

Większość mojej oferty stanowią jednak produkty nieprefabrykowane, wykonane według specyfikacji konsumenta lub służące zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb. Zgodnie z Ustawą o Prawach Konsumenta (Dz. U. 2014 poz 827 art. 38) produkty takie nie podlegają zwrotom, gdyż ich personalizacja uniemożliwia dalszą sprzedaż.


REKLAMACJA:

Przed odebraniem przesyłki należy zawsze sprawdzić, czy nie uległa ona uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia, wgniecenia kartonu lub jego naderwanie, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami telefonicznie.

Jeśli produkt nie spełnił Państwa oczekiwań lub są podstawy do reklamowania go, bardzo proszę o kontakt poprzez mail na adres: biuro@dekobudka.pl. Proszę dokładnie opisać zaistniałą sytuację oraz dołączyć zdjęcia produktu.