1. Czy jest możliwość zamówienia produktu w innych wymiarach niż jest to podane w opisie?
Tak, oczywiście. Przed zakupem prosimy o kontakt mailowy w tej sprawie. Otrzymają Państwo wówczas informację ze szczegółową wyceną.
2. Mam własny pomysł na dekoracje. Czy wykonują Państwo indywidualne projekty?
Z chęcią wykonuje nowe projekty, które później mogę zamieścić w swoim sklepie. Klienci którzy obdarzyli mnie takim zaufaniem, zawsze mogą liczyć na atrakcyjną ofertę cenową. Czasami bywa jednak tak, że ze względu np. na większą liczbę zamówień w okresie świątecznym nie jestem w stanie poświęcić dodatkowego czasu na wykonanie nowego projektu. W tym czasie z reguły nie realizuje zamówień indywidualnych.
3. Jestem zainteresowana kupnem dekoracji z Państwa oferty jednak chciałabym zmienić w nim kilka rzeczy np. czcionka, układ. Czy otrzymam projekt?
Projekt wykonujemy po złożeniu i opłaceniu zamówienia. Wówczas na maila otrzymują Państwo projekt do akceptacji. Drobne modyfikacje projektu typu zmiana kroju czcionki lub układu poszczególnych elementów, itp. wykonywane są bezpłatnie.
4. Czy jest możliwość zapakowania produktu na prezent?
Na dzień dzisiejszy nie oferuje niestety takiej możliwości.
5. Czy otrzymam fakturę do zamówienia?
Tak, w formularzu zakupów jest opcja wyboru faktury (bez Vat). Dokument otrzymają Państwo mailowo lub wraz z przesyłką.
6. Czy można obejrzeć Państwa produkty gdzieś “na żywo”?
W ofercie posiadam głównie produkty personalizowane, które wykonywane są pod Państwa indywidualne zamówienie. W mojej pracowni nie posiadam dekoracji, które można zobaczyć i kupić “od ręki”. Mam świadomość, że w tej sytuacji zdjęcie produktu jest najważniejszym elementem, który skłania do zakupu. Staram się więc by fotografie zawsze jak najwierniej odzwierciedlały przedmiot i ukazywały jego detale.
7. W przypadku zamówienia większej ilości sztuk dekoracji udzielają Państwo rabatu?
Tak, oczywiście. Jednak każde takie zamówienie jest wyceniane indywidualnie. Zapytania proszę składać mailowo na adres: biuro@dekobudka.pl
8. Czy jest możliwość przyspieszenia czasu realizacji zamówienia?
Przy każdym produkcie podany jest czas realizacji zamówienia, do którego należy doliczyć także czas dostawy przez przewoźnika, który z reguły wynosi jeden dzień roboczy. Jeśli zależy Państwu na skróceniu oczekiwania bardzo proszę o wcześniejszy kontakt. Często jest to możliwe, jednak zależy od ilości bieżących zamówień oraz innych indywidualnych czynników.
9. Jestem zainteresowana kupnem albumu, jednak chciałabym w nim wprowadzić kilka zmian. Czy jest to możliwe?
Zapytania o kwestie związane z zamówieniami albumów są często zadawane przez Klientów, dlatego zostały obszernie wyjaśnione w osobnym wpisie, do którego zapraszamy tutaj.